Okulumuzda 4 yaş itibarıyla eğitim gören öğrencilerimiz, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli doğrultusunda planlanan zengin bir gün akışıyla öğrenme serüvenine başlıyor. Her sabah, güne keyifli bir şekilde adım atmalarını sağlayan “Güne Başlama Etkinlikleri” ile öğrencilerimizin güne pozitif bir enerjiyle başlamaları hedeflenmektedir. Bu etkinlikler, çocuklarımızın iletişim becerilerini geliştirmesine, kendilerini ifade etmelerine ve arkadaşlık ilişkilerini güçlendirmelerine fırsat sunar.
Sınıflarımızda sınıf öğretmenlerinin belirlediği zamanlarda çerçeve planlarımız uygulanırken Montessori yaklaşımı da etkinliklerimizde kullanılmaktadır. Öğrencilerimiz bireysel hızlarına ve ilgi alanlarına göre hazırlanmış Montessori materyalleriyle aktif olarak öğrenirler. Bu yöntem, çocuklara sadece bilgi kazandırmakla kalmaz, aynı zamanda sorumluluk bilinci, dikkat, özdenetim ve problem çözme becerileri kazandırır. Öğrencilerimiz öğrenme süreçlerinin merkezindedir; deneyerek, keşfederek ve yaparak öğrenirler.
Eğitim programımız, çocukların bilişsel, duygusal, sosyal ve fiziksel gelişimlerini destekleyecek şekilde tasarlanmıştır. Ana sınıfı müfredatımız, zengin branş dersleriyle güçlendirilmiştir. Haftalık programda yer alan beden eğitimi, görsel sanatlar, İngilizce, akıl oyunları, robotik, drama, neşeli bilim ve dans dersleri sayesinde öğrencilerimiz çok yönlü bir gelişim gösterirler. Sınıf öğretmenlerinin eşliğinde gerçekleştirilen her branş dersi, çocuklarımızın farklı yönlerini keşfetmelerine ve potansiyellerini ortaya çıkarmalarına katkı sağlar.
Okulumuz doğanın kalbinde yer alır. Doğal çevremiz, çocuklarımızın gözlem yapabilecekleri, keşfedebilecekleri ve deneyimleyebilecekleri eşsiz bir öğrenme alanıdır. Bahçe etkinlikleri ve organik bahçe çalışmaları, öğrencilerimizin doğayla bağ kurmalarını, sabır ve sorumluluk kazanmalarını sağlar. Çocuklarımız tohum eker, sulama yapar ve büyüme sürecini gözlemleyerek üretmenin mutluluğunu yaşarlar.
Yıl boyunca öğrencilerimizin gelişimlerine yönelik çeşitli sunumlar, atölye çalışmaları ve özel gün etkinlikleri düzenlenmektedir. Belirli gün ve haftalar coşkuyla kutlanır; çocuklarımız bu etkinliklerde milli, kültürel ve evrensel değerleri tanıma fırsatı bulurlar. aile katılımı etkinlikleri, öğrencilerimizin eğitim süreçlerine velilerimizin de dahil olmasını sağlar. Ayrıca “Dilimizin Zenginlikleri, İyilik Gönüllüleri, Sıfır Atık” vb. ulusal projelerin gönüllülük esası ile sürdürülmesi; eTwinning gibi uluslararası projelerin sınıflar düzeyinde değişkenlik gösterecek biçimde yürütülmesi öğrencilerimizin kendini ifade becerilerine ve takım çalışmalarında sorumluluk alma becerilerine katkı sunmaktadır. Yıl sonunda yapılan atölye çalışmaları, çocuklarımızın yıl boyunca öğrendiklerini paylaşabilecekleri ve velilerimizin de bu süreci yakından gözlemleyebilecekleri keyifli bir ortam oluşturur.
Okul öncesi eğitimde temel hedefimiz; merak eden, araştıran, yaratıcı düşünebilen, paylaşmayı bilen ve kendini özgürce ifade edebilen bireyler yetiştirmektir. Sevgi dolu bir ortamda, her çocuğun kendini değerli hissettiği bir eğitim anlayışıyla çalışıyoruz. Bizler için her çocuk, geleceğe umutla uzanan bir fidan gibidir; sevgiyle, sabırla ve ilgiyle büyütülmeyi hak eder.
Okul öncesi eğitimimizde, öğrenmenin oyunla birleştiği, doğayla iç içe geçen, paylaşımın ve yaratıcılığın ön planda olduğu bir ortam sunuyoruz. Çocuklarımızın her gün yeni bir şey öğrendiği, keşfettiği ve mutlu olduğu bu yolculukta, onların küçük adımlarının büyük başarılara dönüşeceğine inanıyoruz.