İlkokul

simg_1058
resim
F5M0FgZWwAAUZhD

2024-2025 Eğitim- Öğretim Yılı’na 13 ilkokul, 3 ana sınıfı şubesi ile başlayan DEÜ Özel 75. Yıl İlkokulunda sınıf mevcutlarımız en fazla 28 öğrenci olacak şekilde düzenlenmektedir. Sınıflarımızın fiziksel yapıları halihazırda gündemde olan ve bir süre daha yaşamımızda kalacak kavramlardan olan yeni normallerimiz ile uyumlu biçimde alana sahiptir.

Okulumuzda tam gün eğitim yapılmaktadır. İlkokulumuzun tüm sınıf düzeylerinde, Millî Eğitim Bakanlığı’nca belirlenen öğretim programlarının yanı sıra serbest etkinlik ve etüt saatleri içerisinde kurumumuza özgü, öğrencilerimize 21. yüzyıl becerilerinin kazandırılabileceği nitelikte, öğrencilerimizin yeteneklerini keşfedip geliştirmelerine katkı sağlayacak, eğlenceli, öğretici etkinlikler ve kulüp çalışmaları da yapılmaktadır.

2024-2025 Eğitim ve Öğretim Yılı içinde, yukarıda değinilen etkinlik ve çalışmaların gerçekleştirilebilmesi amacıyla neşeli bilim, neşeli matematik, masal terapi, dans, bilişim teknolojileri/yazılım/robotik kodlama, strateji ve akıl oyunları/satranç vb. gibi serbest etkinlik uygulamaları gerçekleştirilmektedir.

Kurumumuzdaki akademik yapılanma, MEB müfredatı ile doğru orantılı gitmekle birlikte hem ana dil bilinci hem de İngilizce okuma-dinleme-izleme-yazma ve konuşma becerileri bizler için oldukça önemlidir. İkinci yabancı dili eğitimine büyük önem veren okulumuzda, 3.sınıftan itibaren 2.yabancı dil (Almanca ya da Fransızca) eğitimine başlanır ve bu eğitim ortaokulda da sürdürülür.

Kurum misyon ve vizyonumuza, eğitim ilkelerimize bağlı olarak yaşadığımız dünyanın sürekli değişen yapısını yakından takip etmekteyiz. Amacımız, sadece bilgiyle donatılmış bireyler yetiştirmek değil sosyal açıdan kendini tanıyan, kendini iyi ifade eden, ailesinde öğrendiği değerleri kurumumuz bütününde de içselleştiren, sanata önem veren öğrencilerimize rehberlik ederek onların ellerinden tutmaktır. Bu doğrultuda sosyal faaliyetleri de önemsemekteyiz. Ayrıca öğrencilerimizin anlatılan tüm bu akademik ve sosyal süreçlerde kazanımları ne kadar elde edebildikleri, iyileştirmeye açık yönleri veya güçlü yönleri süreç değerlendirme odaklı olarak değerlendirilmektedir.  Bu bağlamda öğrencilerimiz e-Twinning projelerinde, Eko- Okullar etkinliklerinde, spor müsabakalarında aktif olarak yer almaktadırlar.